24 липня 2020 р. в Києві відбудеться 11-а Щорічна Міжнародна практична конференція FoodMaster & PrivateLabel-2020: «Синергія постачальників і ритейлерів в боротьбі за прибутковість бізнесу і лояльність нового покупця», яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.
В цьому році в 2-х форматах - Наживо РК «Ультрамарин», вул. Василя Липківського, 1А Київ, з витримкою всіх рекомендацій МОЗ (1 чол. на 5 кв. м.) + Онлайн-трансляція з ефектом живої присутності для інших міст і країн!
Організатор та ініціатор Головної події ритейл-індустрії України - TradeMasterGroup.
Партнери конференції:
Чайний Партнер – СолоМія
IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер каво-брейків – Trevi
Ставши учасником події, Ви:
На Бізнес-Зустрічі Вас чекають теми і спікери:
• Споживач в новій реальності: закупівлі, e-commerce, економія, Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні.
• Що у вас болить? Програми лояльності, які вирішують завдання рітейлера. Зміна купівельної поведінки в кейсах, Карина Чернікова, Генеральний директор «Brandloyalty» (Росія, Казахстан, Білорусь). Більше 10 років досвіду директора по маркетингу рітейлерів-гігантів «Магніт», «X5 Retail Group», «Техносила» / BrandLoyalty розробляє і реалізує рішення в лояльності, що дозволяють лідируючим світовим роздрібним мережам змінити поведінку покупців.
• Перерозподіл ринку - Нові гравці - Нові можливості, Євген Разуваєв, Маркетинг-директор Snack Production. Основними досягненням є успішний запуск на міжнародний ринок 6 абсолютно нових брендів, один з яких став лідером ринку всього за 10 місяців з моменту появи ідеї. а ще два протягом 3-х місяців з моменту старту виробництва стали номером 2 і 3 в своїх категоріях.
• Цінове моделювання або як управляти маржею, Олена Воробйова (Online), Міжнародний експерт з категорійного менеджменту з 19-ти річним досвідом роботи в ритейлі в великих федеральних мережах (в т.ч. досвід старт ап проектів).
• Спільні проекти виробників і рітейлерів.
• FOOD TECH Технології. Перспективи трансформації культури споживання, Євген Нетреба, Комерційний директор сервісу доставки продуктів з супермаркетів Zakaz.ua.
• Як розвивається продуктовий e-commerce останні 10 років.
• FMCG 2020: перехід до нової (не) нормальності, Марина Забарило, Комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK.
• Традиційний бізнес в нетрадиційних умовах, Наталія Нікітенко, Managing Director ТОВ СП «СОЛОМІЯ»
• Як зробити споживача щасливим: синергія рітейлера і виробника, Олексій Коваленко, Керуючий акціонер і творець бренду «ЕПІКУР» - курячого м'яса, вирощеного без антибіотиків та стимуляторів росту.
• Досвід входження в європейські мережі. Алгоритм дій і необхідна формалізація.
• Моніторинг показників безпеки в СТМ, Людмила Головіна, Незалежний консультант, досвід роботи: начальник відділу якості «Новус Україна», власник бізнесу в HACCP -Food Safety & Hygiene, менеджер відділу управління якістю в компанії "METRO Cash & Carry Ukraine", менеджер відділу забезпечення якості в "Real (hypermarket)", "МсDonald's", науковий співробітник в компанії "НДІ Екогігієни і токсикології МОЗ України ім. Л.І. Медведя".
• Досвід входу в міжнародні мережі з проектом СТМ. Алгоритм дій і необхідна формалізація, Леся Іванченко, Заступник Генерального директора з торгівлі та маркетингу Науково - виробничої компанії ТОВ «Супермаш». Компанія виробляє 45 мільйонів шт. косметичних товарів в рік. На виробництві впроваджена міжнародні стандарти системи Управління якості ISO 9001: 2015 і ISO 22716. Партнери компанії Ашан, Watsons, ЕВА, Епіцентр, Простір, Нова лінія, Розетка. Компанія експортує продукцію до Грузії, Узбекистан, Литву, Латвію, Молдову, Росію, Білорусь, Ірак (Багдад), КНДР, Туреччина.
• Екологічність взаємин рітейлу з постачальниками при спільному управлінні категорією, Олександра Няміна, Незалежний консультант по роботі з федеральними і локальними мережами, оптимізації закупівельної діяльності, розробки, виведення на ринок і просування нового товару, підвищення ефективності існуючого товару. Досвід роботи: Виконавчий директор Ашан, м. Москва. Директор по проектам, клієнтам і сервісам (проектна робота) Галамарт, м. Москва. Категорійний директор (непродовольчі і супутні товари) Перехрестя, Х5 Рітейл Груп, м. Москва.
Також в рамках заходу учасників чекають:
Це унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 11 років взяли участь понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)
Мережі, які підтвердили свою участь: ЕКО Маркет, Вересень Плюс, ТС Чудо Маркет, Україночка, Апельмон, Фуршет, ГІППО, Паралель-М, ЛТД Маркетопт, Varus і ін.
Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2020: кращий партнер року» та Національна Премія для виробників FMCG-товарів "Made-in-Ukraine 2020: кращий партнер»
В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник - виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників свою продукцію представлять: АМБ Карпати, КФ Меркурій, Волд, Герчак, Бєглов, м'ясокомбінат "Ювілейний", Тис Маркет, Ізівендінг, Бель Шостка Україна, Карраро, Соломія, Житомирський картонний комбінат, Галафрут, Фаєр Трейд і ін.
Спеціальна Пропозиція для учасників Події: При реєстрації на конференцію FoodMaster & PrivateLabel-2020 року, Ви отримуєте додатково, можливість брати участь у конференції «CatManMaster-2020: Практики впровадження категорійного менеджменту», яка буде проходити паралельно у Другому залі. Третій зал Privat Label в рамках Конференції присвячено Власним торговим маркам.
Переходьте за посиланням і забронюйте Ваше місце прямо зараз!Онлайн-реєстрація
Для користувачів та читачів ресурсів KOMPASS діє знижка 10% по коду: KS – 01.
______________________________