Абоненти Київстар використали в три рази більше дата-трафіку на 8 Березня

Абоненти Київстар використали в три рази більше дата-трафіку на 8 Березня
Найбільш активно чоловіки-абоненти Київстар вітали жінок з 10 до 11 години, використавши 65,4 млн хвилин трафіку – абсолютний рекорд навантаження на мережу в «годину пік» за всю історію компанії.

8 березня абоненти Київстар проговорили 714 млн хвилин, відправили 36 млн SMS і 250 тис. MMS, а також використали 314 ТБ трафіку даних - утричі більше, ніж у 2016 році. В основному абоненти користувалися додатками для обміну миттєвими повідомленнями – трафік у них був у три рази більший, ніж у звичайні дні. Кількість SMS також зросла – з 27,5 млн 8 березня 2016 року до 36,7 млн цього року. А ось MMS абоненти використали на 140 тисяч менше, ніж минулого року.

Свята – традиційно складний час для мережі, адже клієнти Київстар активно вітають одне одного. Наприклад, цього року на День святого Валентина абоненти Київстар проговорили 609 млн хвилин, відправили 15,7 млн SMS і 110 тис. MMS, використали 292 ТБ мобільного інтернету. А в Новий рік навантаження були ще більшими: за два дні – 31 грудня та 1 січня – обсяг передачі даних у мережі досяг 477 ТБ, що на 184% більше, ніж минулого року. Всього за два святкові дні абоненти здійснили близько 500 млн викликів, відправили 43 млн вітальних SMS та приблизно 500 тисяч MMS.

У свята основні теми для розмов і листування – привітання та побажання. А ось у звичайні дні, за даними дослідження InMind для Київстар, українці обговорюють:

- побутові питання (99%);
- новини близького кола (95%);
- короткострокові плани (95%);
- новини країни (84%);
- враження від недавніх подій (81%);
- почуття (75%).


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі