ATPCO та Amadeus уклали угоду про інтеграцію мультимедійного контенту Routehappy

ATPCO та Amadeus уклали угоду про інтеграцію мультимедійного контенту Routehappy
ATPCO та Amadeus оголосили про підписання довгострокової угоди, котра дозволяє Amadeus інтегрувати мультимедійний контент ATPCO в свої платформи. Цей контент включає додатки для агентств і мандрівників, розроблені Amadeus та API для придбання авіаквитків, котрі використовуються багатьма корпоративними інструментами бронювання та онлайн-агентствами.

Угода також дає право інтегрувати мультимедійний контент через NDC. Це допоможе диференціювати авіакомпанії завдяки ефективним і привабливим пропозиціям.

В рамках угоди Amadeus також підтримуватиме стандарт Next Generation Storefront™ (NGS) від компанії ATPCO. Цей стандарт допомагає каналам продажів модернізувати процес покупки тревел-контенту і робити його зручнішим для споживачів. Партнерство значно підвищить швидкість впровадження мультимедійного контенту Routehappy і створить унікальну технологічну основу для продажів авіаквитків. Після придбання Routehappy в лютому 2018 року ATPCO впровадила надійний мультимедійний контент і програмне забезпечення в систему управління контентом і пропозицій.

Мультимедійний контент Routehappy включає в себе:
• Amenities: такі зручності на борту, як, наприклад, крісла з додатковим місцем для ніг або Wi-Fi;
• UTA (Universal Ticket Attributes): переваги тарифів. Наприклад, вибір місця або багаж;
• UTA data kit, котрий допомагає системам створювати універсальні атрибути квитків (UTA) з використанням даних про ціни і правила ATPCO;
• UPA (Universal Product Attributes – універсальні атрибути продукту): візуальний та описовий контент. Наприклад, фото та відео.

Наразі чимало авіакомпаній пропонують свої продукти і послуги за допомогою мультимедійного контенту. Тому Amenities і UTA охоплюють авіакомпанії, на які припадає понад 95% і 92% відповідно доступних ASK (крісло-кілометрів) у глобальному розкладі польотів.

Універсальні атрибути продуктів (UPA) використовуються авіакомпаніями, що представляють майже третину доступних ASK в усьому світі. А покриття UPA вже становить 68% у Північній Америці, 65% на трансатлантичних маршрутах і 50% на транстихоокеанских маршрутах.

Завдяки новій угоді компанія ATPCO стала авторизованим постачальником мультимедійного контенту авіакомпаній для Amadeus. У свою чергу, Amadeus став офіційним дистриб’ютором мультимедійного контенту Routehappy.
На додаток до доступу до API, ATPCO також вперше надасть Amadeus прямий доступ до мультимедійного контенту Routehappy. Це прискорить процес інтеграції такого контенту авіакомпаній в різні платформи і додатки, наприклад, в Amadeus Selling Platform Connect та API Amadeus для розробників.

«Інтегрувавши мультимедійний контент Routehappy в Amadeus Travel Platform, мандрівники і агентства зможуть порівнювати пропозиції постачальників туристичних послуг за допомогою фото та докладніших описів, — коментує Десіус Вальморбіда (Decius Valmorbida), голова напряму Travel Channels в Amadeus. – Це ще один крок у стратегії Amadeus щодо цифрової трансформації тревел-індустрії. Він доповнює нашу роботу з ATPCO щодо стандарту Next Generation Storefront™ (NGS) і той прогрес, якого ми досягаємо завдяки новим стандартам NDC і One Order. Все це дозволить нам досягти того роздрібного середовища в туристичній галузі, котре ми створюємо разом з нашими клієнтами і галузевими партнерами».

«Торговельна угода між ATPCO та Amadeus є кульмінацією майже десяти років старанної роботи багатьох галузевих професіоналів, кожен з яких прагне надати високоякісне рішення, що масштабується, з мультимедійним контентом для індустрії авіаперевезень, — говорить Роберт Альберт (Robert Albert), виконавчий віцепрезидент ATPCO з роздрібної торгівлі (раніше засновник та генеральний директор Routehappy). – Завдяки новим можливостям дистрибуції (NDC) від IATA, стандарту Next Generation Storefront™ від ATPCO, мультимедійному контенту Routehappy і активній участі Amadeus, ми, нарешті, розгорнули модернізовані процеси продажу авіаквитків у необхідному масштабі. Протягом наступних п’яти років роздрібна торгівля в авіакомпаніях світового класу стане нормою, що зробить продажі авіаквитків ціннішими для галузі та надасть споживачам набагато більше можливостей для простого та зручного придбання авіаквитків. Галузь авіаперевезень щойно зробила великий крок уперед».

Про компанію Amadeus
Amadeus IT Group — провідний постачальник IT-рішень для глобальної індустрії туризму і подорожей. Компанія заснована в 1987 році. Штаб-квартира Amadeus IT Group розташована в Мадриді (Іспанія). Головний процесинговий центр (що знаходиться в Ердінзі, Німеччина) є найбільшим центром баз даних цивільного призначення. Центр розвитку продуктів Amadeus розташований у Софії-Антиполіс — технологічному парку на південному заході від Ніцци, Франція. Компанія веде свою діяльність у 190+ країнах, а її команда налічує понад 17 000 осіб 146 різних національностей. На ринку України Amadeus представлений з 1997 року.
Компанія забезпечує доступ до бронювання авіа- та залізничних квитків, номерів у готелях, круїзних турів, страхування і прокату автомобілів для більш ніж 100 000 туристичних агентств по всьому світу.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі