Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Конференції, форуми та заходи » 2020 » Січень » 14 » B2B Медіа-група TradeMasterGroup відкрила реєстрацію на IV щорічну мега-подію для трейд-маркетологів України BIG TRADE-MARKETING SHOW.

Розміщення новин компаній

B2B Медіа-група TradeMasterGroup відкрила реєстрацію на IV щорічну мега-подію для трейд-маркетологів України BIG TRADE-MARKETING SHOW.

B2B Медіа-група TradeMasterGroup відкрила реєстрацію на IV щорічну  мега-подію для трейд-маркетологів України BIG TRADE-MARKETING SHOW.

Цього разу тема конференції  «Просування продукту в сучасній і традиційній роздрібних мережах».

Подія відбудеться 31 січня 2020 р., м. Київ.

В рамках Події:  

  • 300 + ТОП менеджерів
  • 9+5 годин виключної практики
  • в 2-х паралельних залах «MODERN RETAIL» і «TRADITIONAL RETAIL»
  • 14 спікерів-практиків
  • I Всеукраїнський Merchandising Battle

В програмі події BIG TRADE-MARKETING SHOW 2020 від B2B Медіа-групи TradeMasterGroup :

Директор Consumer Panel & Services, GfK Ukraine Марина Забарило  розповість про драйвери успіху категорій і рітейлу (на прикладі FMCG ринку): основні купівельні тренди в 2019 році; потенціал різних категорій і його використання в різних форматах, що змінилося в 2019; чим відрізняються і перетинаються цільова аудиторія різних мереж, наскільки вони лояльні до місця покупки, що для них важливо при виборі формату; що дозволить визначити найбільш ефективне місце продажів для різних категорій і вибудувати стосунки із потрібною цільовою аудиторією.

У доповіді на тему «Зміна купівельних уподобань /РЕАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ УКРАЇНСЬКОГО ПОКУПЦЯ» Account Director Kantar в Україні Марини Костроміної  йтиметься про те, як змінилася поведінка покупців, на які джерела інформації вони стали більше звертати уваги і довіряти, як змінився вибір продуктів і на що вони готові витрачати більше грошей.

Експерт по запуску та управлінню продажами українських брендів на території ЄС. Продюсер всеукраїнської конференції Big Trade-Marketing Show Тетяна Скоробогатова представить кращі кейси з NEW YORK RETAIL WEEK 2020.

Зал MODERN RETAIL розпочне роботу з теми «Що необхідно врахувати, приймаючи рішення про участь у програмі лояльності мережевій роздрібній торгівлі». Спікер детально розповість на які пункти програми лояльності слід звернути увагу, щоб вона була вигідна не тільки рітейлеру, а й постачальнику. А також розповість про типи програм лояльності, та приведе успішні приклади, які реалізуються в Європі.

Наступна тема «Будуємо правильно знижкові акції». Ця тема завжди була актуальна, так, як на неї витрачаються основні бюджети постачальників але, на жаль, не завжди успішно з точки зору вигоди. Тому рітейлер розкаже за яких умов знижкові акції будуть вигідні як в короткостроковому, так і в довгостроковому періоді. Які знижки працюють найкраще, фінансово вигідніші. Як треба знижку презентувати, і кому її презентувати.

Завдяки доповіді на тему: «Візуальний супровід продукту в сучасній роздрібній мережі» учасники дізнаються, які категорії зараз варто розвивати, що краще стимулює стійкі і керовані продажі в рітейлі. І як найкраще вибудовувати відносини з покупцем.

Керівник відділу трейд-маркетингу компанії KIDDISVIT, Олександр Коваленко розкриє тему: «Збільшення продажу через роботу консультантів». Ви дізнаєтеся - як підбирати консультантів, які їм ставити цілі, як контролювати, мотивувати і збільшувати продажі.

Не менш важлива тема «Розвиток продажів через інтернет магазини рітейлерів». Всі розуміють - що це не відворотне майбутнє, питання кому зараз треба цей вид продажів розвивати, а кому ні, тому що рано. Ви дізнаєтеся з якими бюджетами треба цим займатися, яка команда повинна при тому бути.

Зал TRADITIONAL RETAIL відкриють Олена Самойленко, директор по продукту компанії Море Пива і Hop hey та Христина Кармазіна, керівник департаменту розвитку ecommerce продуктів Приватбанк з темою: «Інновації в Рітейл: оплата посмішкою в мережі HOP HEY».

Наступна тема: «Мотивація торгової команди». Ви дізнаєтеся, як дійсно треба формувати мотивацію так, щоб вона була стійкою і приносила додатковий прибуток. Як формувати трейд-маркетинговий бюджет для дистрибутора, і скільки з нього повинно йти на мотивацію.

 «Аналіз продажів в традиційний роздрібній мережі». Ви дізнаєтесь, як за допомогою спеціальних додатків можна поліпшити аналіз, контроль і прийняття рішень.

Лідер команди Trade Marketing, Компанії Май Україна, Андрій Морозов розкаже про мотивацію традиційної роздрібної мережі з оптимальним бюджетом. У цій доповіді йтиметься про акції, які найбільш ефективні, для одних постачальників, і не ефективні для інших.

Завершальною буде тема:  «Все що потрібно знати трейд-маркетологам про ЗАКОН «ПРО РЕКЛАМУ» України». У цій доповіді ви почуєте основні закони, правила, які регулюють ті активності, які ви проводите в сучасній і традиційній роздробній мережі.

На конференції ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а в форматі міні-тренінгу. Кожна тема супроводжується завданням, які ви зможете виконувати протягом всієї конференції.

Весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте.

Вперше відбудеться Всеукраїнський MERCHANDISING BATTLE

Участь в Battle приймають тільки ті мерчандайзингові або рекламні агентства, які працюють з викладенням і просуванням товарів в сучасній роздрібній торгівлі.

Торгова марка, яку надає продукт мерчандайзинговому агенству вибирається самим агентством.

В рамках Події будуть створюватися візуальні конструкції, які будуть оцінюватися учасниками конференції  в 3-х номінаціях:

  1. "Краще відображення заданої концепції",
  2. "Сама неймовірна конструкція",
  3. "Притягує до взаємодії".

Вступаючи в новий рік, заплануйте вже в цьому місяці кращі місця для Вашої участі в BIG TRADE-MARKETING SHOW!

Партнери конференції:

 

Трансформаційний партнер – YouCoach

Партнер каво-брейків – Trevi

IT партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Чайний партнер – Май Украина

Мерчендайзинговий партнер – Промо Сервис

Партнер у сфері рекламного оформлення торгівельних місцьУАВИ

При ппідтримціМоре Пива/HOP HEY

 

Онлайн-реєстрація на  BIG TRADE-MARKETING SHOW 2020 https://is.gd/OgRNeC

Для більш докладної інформації та реєстрації зв'яжіться з організатором заходу:

pr1@trademaster.com.ua,

тел .: 067-828-22-59

__________________



* Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія на www.demo.kompass.ua.
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 77 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz