Facebook розширила доступні користувачам способи монетизації контенту

Facebook розширила доступні користувачам способи монетизації контенту
Компанія Facebook представила нові інструменти для монетизації. У повідомленні на корпоративному блозі вона зазначає, що зараз, як ніколи раніше, творці, видавці відео та ЗМІ використовують Facebook для створення значущих спільнот і бізнесу.

«Щоб краще підтримувати наших партнерів, ми вдосконалюємо інструменти, які допомагають творцям заробляти гроші і управляти своєю присутністю в Facebook», – йдеться в повідомленні, пише ThePage.

Тепер стали можливими:

- підписка на блоги з допомогою щомісячних пожертвувань;
- монетизація з допомогою банера коротких відео тривалістю від 60 до 180 секунд з графічними і пост-рол-оголошеннями;
- запуск реклами під час стрімів.



З'явилася внутрішня валюта соцмережі під назвою «зірки», яку можна відправляти в коментарях до прямих трансляцій. Блогери можуть встановлювати мету за кількістю зібраних «зірок» під час трансляцій і автоматично відправляти подяки в Creator Studio. Сам застосунок вдосконалили і розширили його функціональність.



У компанії також повідомили, що працюють над збільшенням виплат для творців відео в Watch. Наприклад, перевіряють можливість показу короткої реклами при переході від перегляду відео в новинній стрічці.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі