Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Послуги » 2019 » Листопад » 25 » Go digital: порталу абонента Воля - 5 років

Розміщення новин компаній

Go digital: порталу абонента Воля - 5 років

5 років тому в компанії запустили Мій кабінет – сучасний ресурс самообслуговування абонентів Воля. Метою впровадження такого інструменту було перевести обслуговування у digital, надати абонентам максимум можливостей для самостійного керування послугами та рахунком, завдяки чому, покращити їхній клієнтський досвід, зняти навантаження з контакт-центрів і центрів обслуговування та підвищити лояльність.

За час існування кабінету він став не тільки улюбленим ресурсом у абонентів, що підтверджено високим NPS його користувачів, але й значно вплинув на всю систему обслуговування компанії.- Портал самообслуговування став середовищем довіри між компанією і абонентом, тепер ми ще краще розуміємо своїх клієнтів. Для тих, хто ще тільки починає рух у digital, я б порекомендував сегментувати свою аудиторію, відповівши на запитання «хто ваш клієнт, як він себе поводить, що для нього важливо». Таким чином, ви не тільки зможете створити додаткову цінність продукту, але й поліпшите комерційні результати і показники клієнтського досвіду, - стверджує Михайло Дмитриченко, операційний директор ВОЛЯ.

Щомісяця в компанію звертається приблизно третина всієї абонентської бази і 57% вирішують свої питання виключно в digital. Це стало можливим завдяки більше ніж 300 інструментам для самообслуговування, 1000 статтям та інструкціям у розділі «Підтримка», де через зручний пошук можна знайти відповіді на запитання, віддалена технічна діагностика послуг, керування заявками, програма лояльності «Мої бонуси» і багато інших опцій, які доступні на порталі «Мій кабінет».

Сьогодні порталом користується вже 88% абонентів, у яких є інтернет Воля і 72% усієї абонентської бази. Щомісяця сотні тисяч абонентів заходять у кабінет або його мобільний додаток My Volia та самостійно вирішують усі свої питання. Після чого, 86% з них більше не звертаються до інших служб компанії.

Інтернет-проникнення в країні на вересень 2019 року становило 71%, а 55% з тих, хто користується інтернет, виходять в мережу через смартфони. Тому компанія й надалі розвиватиме діджитальні канали обслуговування та використовуватиме цифрові технології для оптимізації бізнес-процесів, підвищення продуктивності компанії і поліпшення досвіду взаємодії з клієнтами.
-----------------

Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 123 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz