Як бізнесу знайти партнерів через ЗМІ? Онлайн-сервіс Deadline допомагає журналістам

Як бізнесу знайти партнерів через ЗМІ? Онлайн-сервіс Deadline допомагає журналістам
В середині грудня 2017 в Україні почав роботу IT-проект, який мотивований допомогти в роботі ЗМІ і стати драйвером ринку PR і персонального брендингу в країні. Творці проекту Deadline.com.ua впевнені, що сучасні державні та приватні ЗМІ, більша частина яких вже пішла в онлайн, зможуть бути корисними та допомагати українському бізнесу швидше зростати, завдяки зрозумілій співпраці.

Сьогодні українські комунальні ЗМІ знаходяться на стадії реформування. Наразі 241 видання з 752 комунальних ЗМІ завершило реформування. Відхилення прийняття законопроекту 8441 фактично ставить крапку на успішному переході від комунальної до приватної форми власності місцевих й регіональних видань. Також за словами члену громадських рад при Комітеті ВРУ з питань свободи слова та інформаційної політики і Держкомтелерадіо Світлани Остапи ефективність ЗМІ, що вже завершили реформування, також залишається під питанням, адже редакції поки що не в змозі конкурувати з більш досвідченими виданнями, який тривалий час мали саме приватну форму власності та вийшли на самоокупність.

Проте наразі влада України готова створювати умови для розвитку IT-стартапів та інвестувати в нові проекти. Тому кожне регіональне або місцеве ЗМІ, має додаткову мотивацію створювати власні інтернет-сайти, щоб забезпечити роботу редакції. Про це й каже Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.
Проект Deadline.com.ua зацікавлений в подальшому розвитку місцевої, регіональної та національної преси України, як головної цільової аудиторії ресурсу. Тому сьогодні ми пропонуємо об’єднати зусилля та забезпечити умови для роботи та розвитку українських ЗМІ.

Для журналістів та редакцій вже зараз:
- Доступ до бази потенційних рекламодавців, інвесторів, тощо;
- Безкоштовне навчання, вільний доступ до навчальних матеріалів;
- Безкоштовні консультації щодо ефективного використання платформи та менторінг;
- Білети, цікаві заходи та цінні подарунки від клієнтів платформи для журналістів;
- Доступ до медіа-аналітики від сервісу партнерів LOOQME
- Співпраця з проектом за договорною умовою.

Тобто ЗМІ, які зацікавлені в ефективній роботі під час або після реформування мають змогу приєднатися до платформи Deadline.com.ua, заповнивши форму реєстрації. Завдяки співпраці журналісти редакцій мають змогу підвищити продажі рекламних місць та покращити стан власних команд. Deadline допомагає.
За оцінкою «Української Асоціації PR» (UAPR) ринок PR-послуг в Україні зріс на 10% і до кінця 2018 року складатиме 358 млн грн.

Для довідки

DEADLINE - перша професійна медіа-платформа для експертів і журналістів в Україні. Це безкоштовний для ЗМІ сучасний сервіс, з просуванням термінових і анонімних запитів від ЗМІ з метою швидше отримати якісні відповіді, внутрішнім чатом для прямого спілкування ньюсмейкерів і журналістів. З липня 2018 - на базі платформи анонсований старт цифрового рейтингу серед експертів і журналістів України. Deadline - партнер Асамблеї докторів наук з державного управління, VRK, визнаний Internews і іншими структурами як експерт ринку медіа в Україні.

На кінець вересня 2018 на платформі зареєстровано близько 700 журналістів та 1400 експертів із різних галузей. У 95% усіх запитів через Deadline.com.ua журналісти отримують відповіді у вигляді коментарів від експертів — директорів, публічних діячів, меценатів, маркетологів і піарників.
____________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі