МАУ прагне визначити правду щодо загибелі тварин

МАУ прагне визначити правду щодо загибелі тварин
Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» виловлює свій глибокий сум стосовно загибелі тварин, які перевозилися рейсом Київ-Торонто 13 червня 2020 року.

На жаль, причину загибелі тварин досі не встановлено. Підставою для її встановлення є звіт, який видається канадською ветеринарною службою.

Тим часом, у авіакомпанії МАУ розпочато власне службове розслідування, на час котрого відсторонено керівника Дирекції з вантажних перевезень та логістики, а також за власним рішенням авіакомпанії накладено ембарго на перевезення тварин повітряними суднами B767, починаючи з 19 червня 2020 року. Крім того, у рамках відкритого кримінального провадження розпочався процес надання документів Бориспільському відділку Національної поліції України.

У авіакомпанії наполягають на тому, що робити висновки стосовно причин загибелі тварин варто після отримання офіційних документів зі сторони уповноважених органів Канади. Авіакомпанія МАУ регулярно проходить аудит IOSA щодо стандартів безпеки польотів та стандартів, які регулюють, у тому числі, перевезення тварин. Правила перевезення тварин регулюються Live AnimalsRegulations (настановою щодо правил перевезення тварин LAR) – документом IATA (Міжнародної асоціації повітряного транспорту).

Що стосується перевезення тварин безпосередньо рейсу Київ-Торонто, то у авіакомпанії відзначають, що усі тварини мали комерційне призначення. Лише одна тварина летіла із пасажиром. Авіакомпанія регулярно здійснює перевезення тварин на замовлення вантажовідправників до Північної Америки, Канади, Тель-Авіву тощо. Варто додати, що перевезення породистих цуценят, особливо брахоцефалів, до котрих належать у тому числі французькі бульдоги, має певні ризики, котрі знають та розуміють власники даних тваринок.

Тварини відправлялися вантажовідправниками як комерційний живий вантаж. Загальна кількість тварин на рейсі склала 559 собак та 89 котів, які були сформовані у 337 клітках. Розміщення тварин у клітках більше ніж одна дозволяється, якщо тварини можуть вільно рухатися та переміщатися. Клітки для тварин мають конструкцію, яка забезпечує вільну циркуляцію повітря. Такий стандарт кліток для транспортування відповідає вимогам LAR. На рейсі перевозилися собаки середнього віку 4 місяці (найпопулярніший вік для комерційних тварин, оскільки експорт тварин до більшості країн дозволяється після щеплення від сказу, яке робиться у зазначеному віці).

Перевезення великої кількості тварин стало можливим, оскільки даний рейс був евакуаційним. Кількість пасажирів на рейсі склала 92 за 272 доступних пасажирських крісел. Вантажний відсік літака B767 внаслідок малої кількості пасажирів мав вільні ємності.

Вантажний салон літака Boeing 767, у якому перевозилися тварини (передній, задній та балковий вантажний відсік) повністю вентулюються та є температурно регульованими, що забезпечується конструктивом повітряного судна. Тому будь-які маніпуляції стосовно відсутності повітря або не робочих систем кондиціювання виключаються авіакомпанією.
Стан тварин під час перельоту зумовлюється великою кількістю факторів, у тому числі умовами транспортування та зберігання тварин до передачі авіакомпанії від вантажовідправників.
_______________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі