Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Різне » 2019 » Травень » 10 » Найкращі роботодавці 2018 року: як досвідчені кандидати обирають місце роботи?

Розміщення новин компаній

Найкращі роботодавці 2018 року: як досвідчені кандидати обирають місце роботи?

Глобалізація, технології та демографічні зміни впливають на ринок праці, змушуючи компанії в Україні та світі приділяти більше уваги бренду роботодавця. За результатам дослідження EY «Загальногалузевий огляд заробітних плат та компенсацій – 2018» це питання залишається серед основних пріоритетів кадрової політики, а «Розвиток бренду роботодавця» та «Запуск HR бренду» все частіше зазначаються серед ключових показників ефективності HR-департаментів.

Фахівці практики People Advisory Services компанії EY в Україні провели чергове дослідження «Найкращий роботодавець-2018», яке дозволяє визначити фактори, що приваблюють кандидатів із досвідом роботи. У рамках дослідження за 2018 рік було опитано понад 750 кандидатів із досвідом роботи, з різних галузей та регіонів України. Опитування проводилось із вересня до грудня 2018 року. Ознайомитися з детальними результатами дослідження можна за посиланням.

Фактори привабливості роботодавців

Як і в минулому році, до основних критеріїв вибору роботодавця можна віднести імідж компанії на ринку та розмір заробітної плати. Ці чинники були важливими для 68% та 67% респондентів відповідно. Розрив між цими факторами скорочувався протягом останніх трьох років, і у 2018 році імідж компанії опинився на першому місці. Третє місце серед факторів привабливості роботодавця посіли корпоративна культура й особистісне та професійне зростання – кожен з яких був важливим для 63% респондентів. До інших ключових факторів привабливості роботодавців можна віднести можливість кар’єрного зростання (60%) та отримання міжнародного досвіду (56%). Окрім цього, професійні кандидати все більше уваги приділяють умовам праці та графіку роботи (55%).

Найпривабливіші галузі та роботодавці

Перелік найбільш привабливих галузей для досвідчених кандидатів фактично не змінився за останні роки. На першому місці залишається ІТ-сектор, за яким йде сектор виробництва та продажу товарів широкого вжитку та сфера надання професійних послуг. Найбільш суттєво, як порівняти з минулим роком, підвищилась привабливість транспортного та логістичного секторів, натомість привабливість сектору юриспруденції зменшилась. Найменш привабливими галузями у 2018 році залишається страховий сектор та готельно-ресторанний бізнес.
У рамках дослідження респонденти мали можливість назвати трьох найкращих роботодавців на їхню думку. У 2018 році було названо понад 400 унікальних компаній, серед яких найбільш популярними були наступні (в алфавітному порядку): «Сіклум», «Кока-Кола», «ЕПАМ», «Гугл», «Джапан Тобакко Інтернешнл», «Майкрософт», «Нестле», «Філіп Моріс Україна» та «СофтСерв», а також аудиторсько-консалтингові компанії «Великої четвірки».

Джерела інформації про роботодавців

За результатами дослідження, ключовим джерелом інформації про роботодавців залишаються засоби масової інформації. 80% досвідчених кандидатів отримують інформацію про роботодавців зі ЗМІ, з яких 97% - з інтернет-ЗМІ. У той же час, за результатами «Загальногалузевого огляду заробітних плат та компенсацій – 2018», лише 27% компаній просувають свій бренд роботодавця через ЗМІ, втрачаючи можливості підвищення обізнаності кандидатів.
Друге місце за популярністю займають інтернет-джерела: соціальні мережі, корпоративні сайти компаній та сайти з працевлаштування (72%, 62% та 46% згадувань відповідно). Третє місце – заходи за участю компанії. Як і минулого року, 69% респондентів зазначили, що отримують інформацію про роботодавців на заходах за участю експертів компанії, а близько третини – на заходах з обміну досвідом чи нетворкінгах. Особисті та ділові контакти продовжують бути важливим джерелом інформації – більше половини всіх респондентів беруть до уваги такі джерела як «Знайомі та родичі» та «Співпраця з компанією».

Причини пошуку нової роботи

Згідно з дослідженням, 64% респондентів вважають негативну атмосферу в колективі основним фактором, який підштовхує їх до пошуку нової роботи. Варто зазначити, що жінки вказують цю причина частіше, ніж чоловіки (68% проти 54%). Серед інших причин – обмеженість можливостей професійного та особистісного розвитку та кар’єрного зростання, а також незадовільні відносини з безпосереднім керівником. Респонденти також могли вказати власний варіант відповіді, і більшість таких коментарів стосувалися низького рівня оплати праці, як і минулого року.
Ідеальний керівник для кандидатів із досвідом роботи

У дослідженні 2018 року респондентам було запропоновано обрати з переліку характеристики, якими повинен володіти ідеальний керівник. Більшість учасників зазначили, що найважливішою ознакою керівника є його зацікавленість у розвитку співробітника. Респонденти також обрали такі риси як повага до співробітника та наявність стратегічного бачення.

Мобільність кандидатів

Згідно з дослідженням, 50% опитаних кандидатів з метою працевлаштування готові до переїзду в межах України, а 77% - закордон. Тенденція останніх п’яти років демонструє, що частка готових до переїзду в межах країни продовжує зменшуватись. Найбільш привабливими містами в межах України є (у порядку спадання популярності): Львів, Київ, Одеса, Дніпро, Харків.

Хоча 77% респондентів зазначили свою готовність до переїзду за кордон з метою працевлаштування, лише 54% з них готові переїхати протягом найближчих трьох років. Прослідковується чітка закономірність – кандидати з високим рівнем знання іноземних мов більш схильні розглядати можливість переїзду. Найпопулярнішими країнами для релокації є США, Німеччина, Польща, Канада та Великобританія.

Про дослідження

Дослідження «Найкращий роботодавець» проводиться компанією EY в Україні з 2005 року. Метою дослідження є аналіз привабливості роботодавців на ринку праці, визначення вподобань кандидатів при виборі місця роботи та надання рекомендацій з питань управління брендом роботодавця. Під час опитування респонденти можуть самостійно назвати до трьох роботодавців у порядку їхньої привабливості, а також обрати цікаві їм компанії серед запропонованих галузевих списків, що складаються на основі незалежних згадувань учасників минулорічних досліджень. Крім того, кандидати вказують фактори привабливості та джерела інформації про роботодавців, а також відповідають на інші запитання, що допомагають визначити загальні тенденції на ринку праці.
Практика People Advisory Services компанії EY в Україні надає консультаційні послуги з питань управління персоналом, зокрема, проводить дослідження зовнішнього іміджу роботодавців, а також внутрішні дослідження думок співробітників (рівень залученості, корпоративна культура, цінності, мотиваційні фактори тощо).
__________________

* Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія на www.demo.kompass.ua.
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 131 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz