Новий смак і новий стильний дизайн: сидр APPS зустрів літній сезон рефрешингом і розширенням лінійки

Новий смак і новий стильний дизайн: сидр APPS зустрів літній сезон рефрешингом і розширенням лінійки
Сидр APPS зустрів літній сезон рефрешингом і розширенням лінійки.
-
Відомий сидровий бренд APPS «перевдягається»: пляшка стає прозорою, на склі з'являється ембоссинг (об'ємний малюнок), замість звичайної кришки використовується зручна Ring Pull із кільцем, а для етикетки в еко-стилі обрано крафтовий папір із рельєфною, частково лакованою поверхнею. Водночас оновлюється брендбук – ставку зроблено на актуальні сьогодні дизайнерські шрифти.

За словами представників Групи Компаній «Нові Продукти», якій належить бренд, мета рефрешингу – підкреслити якість, натуральність та статус сидру APPS, модного натурального напою для сучасної прогресивної – і вимогливої – аудиторії.

Дизайн оновлень розроблений спільно з креативним агентством TS/D (Tough Slate Design).

Символічно, що одночасно з рефрешингом відбулося й «освіжаюче» розширення лінійки APPS – в асортименті бренда з'явився яскравий «фрешевий» APPS «Грейпфрут». У новому смаку поєднано все, чого ми очікуємо від легкого літнього напою: свіжий цитрусовий аромат, благородна гірчинка та кислинка для втамування спраги. Склад – 100-відсотковий яблучний сік натурального бродіння й екстракт соковитого грейпфрута. Ковток справжньої свіжості у великому місті!

Як і всі інші смаки APPS, новинка долучає українських споживачів до загальноєвропейських і світових тенденцій споживання легких натуральних слабоалкогольних напоїв; дозволяє відчувати себе частиною прогресивної спільноти, не втрачаючи індивідуальності; допомагає отримувати задоволення від життя, бути природним і відкритим, спілкуватися без бар'єрів і обмежень.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі