Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Медіаринок, pr і реклама » 2019 » Грудень » 7 » Що користується попитом на ринку PR-послуг? Підсумки 2019

Розміщення новин компаній

Що користується попитом на ринку PR-послуг? Підсумки 2019

Якими PR-послугами цікавилися потенційні клієнти в 2019 році? PR агентство Publicity Creating підсумувало статистику звернень за три квартали року, що минає.

За результатами аналізу звернень за період *, найбільше запитів - 55% від усіх звернень потенційних клієнтів - надійшло на комплексне просування. Це на 10% більше, ніж за підсумками 2018 року. Під комплексним просуванням маються на увазі програми тривалістю від 12 місяців, які охоплюють певний комплекс каналів і методів інформування, з метою просування компаній, брендів, продукції або послуг і досягнення репутаційних і маркетингових результатів.
«Результати підтверджують зростання інтересу до комплексного просування, яке необхідно компаніям
на різних етапах розвитку - від виходу нової ТМ на ринок до розширення частки ринку в новому сегменті або відкриття нового напряму діяльності, а також в разі репозиціонування, дистанціювання від конкурентів, аргументації ціни і т . д. Також клієнти все частіше пов'язують досягнення репутаційних цілей з маркетингом, прагнуть конвертувати PR в збільшення продажів та інші маркетингові результати», - зазначає Валерій Курейко, Директор Publicity Creating.

На другому місці за кількістю запитів - 23% - розробка і проведення PR кампаній в ЗМІ (серії новин, статей, заміток або інтерв'ю в онлайн та / або друкованих ЗМІ) .На третьому місці за кількістю звернень - 9% - PR-заходи і прес-заходи.

Тренінгами в галузі маркетингових і PR-комунікацій цікавилися 7% потенційних клієнтів, 4% цікавилися проведенням опитувань і досліджень в галузі PR (наприклад, PR-аудитом), 2% - веденням сторінок в соціальних мережах.
«Крім комплексних програм, основними інструментами просування в очах потенційних клієнтів залишаються PR-кампанії в ЗМІ та PR-заходи. При цьому, найчастіше ці інструменти задіють епізодично і без глибокого розуміння їх можливостей. Наприклад, разове розміщення однієї новини в 15 і більше різних Інтернет-ЗМІ не принесе якихось істотних стратегічних результатів. Компаніям треба більше приділяти уваги довгостроковому медіа-планування та знаходити баланс між різними каналами і формами подачі інформації для ЦА», - вважає Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.

Що стосується PR-продуктів, то максимальна кількість звернень (51%) в 2019 році надійшла на розробку стратегічних продуктів (Інформаційна модель, PR-стратегія, PR-програма, Комунікаційний Медіа-план, Програма лояльності, Антикризова програма, Легенда бренду, та інші ). На другому місці (понад 40%) - текстові матеріали: статті, новини, прес-релізи, замітки, а також іміджеві тексти для корпоративних сайтів.

«Створення якісних піар-матеріалів залишається проблемою для компаній, що не дивно - досвідчених копірайтерів і піар-фахівців, які в змозі написати хоча б 10 різних статей про одну подію, продукт або компанію, на ринку дуже мало. Тут важливі навички не стільки журналіста або копірайтера, скільки піарника, оскільки потрібно розробити інформаційну модель і закласти в кожен матеріал певні смисли, причому різні для різних аудиторій. Це можуть зробити тільки в професійних піар-агентствах », - зазначає Руслана Плис.

* Було проаналізовано 137 якісних ліди, що надійшли в компанію по різних каналах за період січень-вересень 2019 р. Порівняно з 2018 роком, загальна кількість звернень збільшилася на 7%, і при цьому кількість якісних лідів збільшилася на 3,8%.

-----------------

Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 164 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz