Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Медіаринок, pr і реклама » 2020 » Січень » 21 » ТОП-5 напрямків в PR, які треба поліпшити компаніям за підсумками аудиту

Розміщення новин компаній

ТОП-5 напрямків в PR, які треба поліпшити компаніям за підсумками аудиту

Можливо, не всі знають, що аудит можна проводити не лише в галузі бухгалтерії та фінансів, а й в Public Relations.

Це спеціальний вид дослідження PR-діяльності, який проводиться за певною методикою. PR-аудит настільки корисний для компаній, що вже давно повинен увійти до списку MustHave-інструментів для керівників і топ-менеджерів. Адже у підсумку, вони можуть отримати незалежну оцінку сильних і слабких сторін PR-діяльності, і відповідно скоригувати свою подальшу політику в цій важливій для будь-якої організації сфері. Оскільки, що може бути дорожче стійкої позитивної репутації?

Publicity Creating проводить PR-аудит вже майже 10 років, причому, в більшості випадків, наші фахівці робили це дослідження за підсумками роботи когось з PR-агентств, таким чином, наступна інформація може бути корисна і для колег.

Ось типові ситуації, коли є сенс провести PR-аудит (іноді присутні відразу кілька пунктів зі списку):

- Бажання збільшити ефективність піар-діяльності, зв'язати її з досягненням маркетингових результатів
- Незадоволеність рівнем популярності, репутації і т.д.
- Реорганізація компанії (в тому числі корпорації, холдингу)
- Репозиціонування і ребрендинг
- Зміна власника або ТОП-менеджменту
- Плани щодо посилення PR-активності
- Вихід на новий ринок або сегмент ринку
- Виведення на ринок нового напрямку діяльності, нових продуктів, послуг, ТМ.

Опускаючи конкретні приклади (що пов'язано з суворою конфіденційністю), можна виділити кілька типових напрямків, котрі потребують поліпшення - виходячи з того, що ми виявляли в ході PR-аудиту багатьох компаній і підприємств.

1. - Уточнення і постановка вимірюваних цілей PR-діяльності. Така ситуація дуже поширена - коли ставиться мета, на кшталт «Формування позитивного іміджу». Але ж саме слово «формування» прозоро натякає, що це процес, які ж результати можна очікувати через рік або два? Все ще буде йти «формування» ...
2. - Коригування каналів інформування - тобто, необхідність обрати не канали «взагалі», а найефективніші, котрі донесуть ключові меседжі найкоротшим шляхом (кожний окремо і всі разом).
3. - Правильний баланс між кількісними і якісними параметрами PR-активностей. Тут, зокрема, часто відсутні чіткі ключові повідомлень для ЦА із необхідністю розробки Інформаційної моделі.
4. - Гармонізація між зовнішнім і внутрішнім PR. Треба уникати ситуації, коли внутрішній PR «кульгає», і це може шкодити зовнішньому.
5. - Відсутність антикризової програми і готовності до грамотного реагування на різного роду кризи в інформаційній і репутаційній площинах.

Очевидно, що для посилення піар-діяльності, треба виявити причини і розробити (а потім впровадити) відповідні кроки - все це ми вказуємо в рекомендаціях за підсумками PR-аудиту.

До слова, послуги з проведення PR-аудиту та інших подібних досліджень в загальному
обсязі ринку складають зараз малу частку (не більше 2-3%), розвиток даного напрямку йде дуже поступово. Але можна розраховувати, що в найближчі роки їх частка становитиме понад 5%. Це пов'язано з поступовим розумінням того факту, що в такій важливій справі як PR є сенс завжди «тримати руку на пульсі» і рухатися правильним шляхом, не втрачаючи ні часу, ні ресурсів, а головне - наближаючись до поставлених цілей - як репутаційних, так і маркетингових.
-----------------

Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна". Безкоштовна демо-версія
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 84 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz