У 2020 році Publicity Creating продовжуватиме комплексне просування ТМ Знатний Мед на українському ринку

У 2020 році Publicity Creating продовжуватиме комплексне просування ТМ Знатний Мед на українському ринку
У 2020 році компанія Publicity Creating продовжує комплексне просування пасіки «Медовий Бджоляр» (ТМ Знатний Мед) на українському ринку.

ТМ Знатний Мед співпрацює з агентством Publicity Creating вже 7 років. За цей час в рамках програми «Багато меду не буває» втілено низку заходів, спрямованих на інформування громадськості про користь натурального меду, цілорічного споживання меду, про користь продуктів бджільництва, а також про ситуацію на медовому ринку України, в цілому. Крім того, компанія Publicity Creating стала учасником світової ініціативи щодо захисту і збільшення чисельності медоносних бджіл.

В рамках програми, розробленої на 2020 рік, фахівцями агентства планується проведення інформаційно кампанії на радіо-каналах групи «Тавр», ведення майданчиків в соціальних мережах, рекламна кампанія в Google, активна робота на маркет-плейсах, проведення серії Інтернет-конференцій та прес- заходів, дегустацій і семінарів.
Сергій Ігнатенко, керівник аккаунт-групи Publicity Creating відзначив: «Медовий ринок України є перспективним не тільки щодо експорту за кордон. Споживання меду і продуктів бджільництва всередині країни може зростати значними темпами. Тому ми розробили комплексну програму просування для ТМ Знатний Мед, спрямовану на підвищення популярності і збільшення кількості прихильників даної торгової марки».
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі